چهارشنبه

مشخصات بلاگ

روز چهارشنبه به نام حضرت موسى بن جعفر و حضرت رضا و حضرت جواد و حضرت هادى علیهم السلام است.در زیارت آن بزرگواران بگو:
السَّلامُ عَلَیْکُمْ یَا أَوْلِیَاءَ اللَّهِ السَّلامُ عَلَیْکُمْ یَا حُجَجَ اللَّهِ السَّلامُ عَلَیْکُمْ یَا نُورَ اللَّهِ فِی ظُلُمَاتِ الْأَرْضِ السَّلامُ عَلَیْکُمْ صَلَوَاتُ اللَّهِ عَلَیْکُمْ وَ عَلَى آلِ بَیْتِکُمْ الطَّیِّبِینَ الطَّاهِرِینَ بِأَبِی أَنْتُمْ وَ أُمِّی لَقَدْ عَبَدْتُمُ اللَّهَ مُخْلِصِینَ وَ جَاهَدْتُمْ فِی اللَّهِ حَقَّ جِهَادِهِ حَتَّى أَتَاکُمُ الْیَقِینُ فَلَعَنَ اللَّهُ أَعْدَاءَکُمْ مِنَ الْجِنِّ وَ الْإِنْسِ أَجْمَعِینَ وَ أَنَا أَبْرَأُ إِلَى اللَّهِ وَ إِلَیْکُمْ مِنْهُمْ یَا مَوْلایَ یَا أَبَا إِبْرَاهِیمَ مُوسَى بْنَ جَعْفَرٍ یَا مَوْلایَ یَا أَبَا الْحَسَنِ عَلِیَّ بْنَ مُوسَى یَا مَوْلایَ یَا أَبَا جَعْفَرٍ مُحَمَّدَ بْنَ عَلِیٍّ یَا مَوْلایَ یَا أَبَا الْحَسَنِ عَلِیَّ بْنَ مُحَمَّدٍ أَنَا مَوْلًى لَکُمْ مُؤْمِنٌ بِسِرِّکُمْ وَ جَهْرِکُمْ مُتَضَیِّفٌ بِکُمْ فِی یَوْمِکُمْ هَذَا وَ هُوَ یَوْمُ الْأَرْبِعَاءِ وَ مُسْتَجِیرٌ بِکُمْ فَأَضِیفُونِی وَ أَجِیرُونِی بِآلِ بَیْتِکُمُ الطَّیِّبِینَ الطَّاهِرِینَ.

بایگانی
پیوندها

امام

يكشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۲۳ ب.ظ

سلام

بعد از 28 سال... این اولین بار هست که توی این ساعتها خانه هستم..


تدبیری که برای تقارن با ماه رمضان اندیشیده رو پسندیده ام. حالا ان شاء الله بریم ببینیم روش برگزاری این ایده ی هوشمندانه چطوریه.


امام جان، مثل همون صبح، مثل همون روزها, مثل همون موقع هستم.

هستمت...




پی نوشت:

ممنون که زنگ نزدی. نمیخوام جوابی بشنوی که ناراحتت میکنه. و حتی شاید نا امید!


بعدا نوشت:

- امروز خلوت بود. خیلی خلوت. و این خیلی طبیعی هست.

- مشتری های امام توی همه ی این سالها قشر مرفه یا حتی متوسط رو به بالای جامعه (عموما) نبودند و نیستند! خساب امام از همون اولش هم با "پابرهنه ها" بود.... مشتری های امام پابرهنه ها بوده اند و هستند و خواهند بود. در همه ی جهان...

- نمیدونم امروز چه ویژگی خاصی پیدا کرده بودم که پشت سر هم برام خواستگار پیدا میشد!!!!!!!!! هه!

- گویا قرار بود افطاری پخش بشه. من که توی راه برگشت بودم...

- امام بر قلبها حکومت میکرد. بر قلبها...

- امروز با گوش تو به حرفها گوش کردم و با فکر تو تحلیلشون کردم... میفهممت... و ... راستشو بخوای برای خودم نگران شدم... (آیا در پیله ای بودم که داره پاره میشه؟ یا اینکه دارم خراب میشم... نمیدونم. پناه بردم به خدا و دامن امیرالمونین...)




  • ۹۶/۰۳/۱۴
  • narjes srt

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی