چهارشنبه

مشخصات بلاگ

روز چهارشنبه به نام حضرت موسى بن جعفر و حضرت رضا و حضرت جواد و حضرت هادى علیهم السلام است.در زیارت آن بزرگواران بگو:
السَّلامُ عَلَیْکُمْ یَا أَوْلِیَاءَ اللَّهِ السَّلامُ عَلَیْکُمْ یَا حُجَجَ اللَّهِ السَّلامُ عَلَیْکُمْ یَا نُورَ اللَّهِ فِی ظُلُمَاتِ الْأَرْضِ السَّلامُ عَلَیْکُمْ صَلَوَاتُ اللَّهِ عَلَیْکُمْ وَ عَلَى آلِ بَیْتِکُمْ الطَّیِّبِینَ الطَّاهِرِینَ بِأَبِی أَنْتُمْ وَ أُمِّی لَقَدْ عَبَدْتُمُ اللَّهَ مُخْلِصِینَ وَ جَاهَدْتُمْ فِی اللَّهِ حَقَّ جِهَادِهِ حَتَّى أَتَاکُمُ الْیَقِینُ فَلَعَنَ اللَّهُ أَعْدَاءَکُمْ مِنَ الْجِنِّ وَ الْإِنْسِ أَجْمَعِینَ وَ أَنَا أَبْرَأُ إِلَى اللَّهِ وَ إِلَیْکُمْ مِنْهُمْ یَا مَوْلایَ یَا أَبَا إِبْرَاهِیمَ مُوسَى بْنَ جَعْفَرٍ یَا مَوْلایَ یَا أَبَا الْحَسَنِ عَلِیَّ بْنَ مُوسَى یَا مَوْلایَ یَا أَبَا جَعْفَرٍ مُحَمَّدَ بْنَ عَلِیٍّ یَا مَوْلایَ یَا أَبَا الْحَسَنِ عَلِیَّ بْنَ مُحَمَّدٍ أَنَا مَوْلًى لَکُمْ مُؤْمِنٌ بِسِرِّکُمْ وَ جَهْرِکُمْ مُتَضَیِّفٌ بِکُمْ فِی یَوْمِکُمْ هَذَا وَ هُوَ یَوْمُ الْأَرْبِعَاءِ وَ مُسْتَجِیرٌ بِکُمْ فَأَضِیفُونِی وَ أَجِیرُونِی بِآلِ بَیْتِکُمُ الطَّیِّبِینَ الطَّاهِرِینَ.

بایگانی
پیوندها

میخوای تغییر کنی؟ (12)

جمعه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۶، ۱۱:۴۸ ب.ظ

✅1⃣1⃣پرسشهای نیروبخش

🔴هر روز صبح این سوالات را از خود بپرسید. این پرسشهاحالت مثبتی را در شما ایجاد می کند 👇

✔️چه کسی یا چه چیزی باعث شده که من در رندگی احساس کنم از همه خوشحال ترم؟
✔️چه کسی با چه چیزی باعث شده که من در زندگی احساس کنم‌ دیگران مرا از همه بیشتر دوست دارند؟
✔️چه کسی یا چه چیزی باعث شده که من در زندگی احساس کنم از همه ثروتمندترم؟
✔️چه کسی یا چه چیزی باعث شده که من در زندگی احساس کنم از همه پر انرژی تر و توانمندترم؟

🔴هنگام پاسخ دادن به این سوالات، بکوشید تصویر روشنی از آنچه که به آن فکر می کنید ایجاد کرده و سپس آن را تقویت و بزرگنمایی کنید. برای مثال وقتی به این سوال فکر می کنید که چه چیزی باعث خوشحالی من در زندگی شده است، رنگها را شفافتر، صداها را بلندتر و حسها را قوی تر  کنید و وقتی که پاسخ هر سوالی را داده و به سوال بعد فکر می کنید، نگرشتان به طور کلی بهتر شده و در نهایت آماده می شوید تا روز خوبی را شروع کنید!


ادامه دارد...

  • ۹۶/۱۲/۱۱
  • narjes srt

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی