چهارشنبه

مشخصات بلاگ

روز چهارشنبه به نام حضرت موسى بن جعفر و حضرت رضا و حضرت جواد و حضرت هادى علیهم السلام است.در زیارت آن بزرگواران بگو:
السَّلامُ عَلَیْکُمْ یَا أَوْلِیَاءَ اللَّهِ السَّلامُ عَلَیْکُمْ یَا حُجَجَ اللَّهِ السَّلامُ عَلَیْکُمْ یَا نُورَ اللَّهِ فِی ظُلُمَاتِ الْأَرْضِ السَّلامُ عَلَیْکُمْ صَلَوَاتُ اللَّهِ عَلَیْکُمْ وَ عَلَى آلِ بَیْتِکُمْ الطَّیِّبِینَ الطَّاهِرِینَ بِأَبِی أَنْتُمْ وَ أُمِّی لَقَدْ عَبَدْتُمُ اللَّهَ مُخْلِصِینَ وَ جَاهَدْتُمْ فِی اللَّهِ حَقَّ جِهَادِهِ حَتَّى أَتَاکُمُ الْیَقِینُ فَلَعَنَ اللَّهُ أَعْدَاءَکُمْ مِنَ الْجِنِّ وَ الْإِنْسِ أَجْمَعِینَ وَ أَنَا أَبْرَأُ إِلَى اللَّهِ وَ إِلَیْکُمْ مِنْهُمْ یَا مَوْلایَ یَا أَبَا إِبْرَاهِیمَ مُوسَى بْنَ جَعْفَرٍ یَا مَوْلایَ یَا أَبَا الْحَسَنِ عَلِیَّ بْنَ مُوسَى یَا مَوْلایَ یَا أَبَا جَعْفَرٍ مُحَمَّدَ بْنَ عَلِیٍّ یَا مَوْلایَ یَا أَبَا الْحَسَنِ عَلِیَّ بْنَ مُحَمَّدٍ أَنَا مَوْلًى لَکُمْ مُؤْمِنٌ بِسِرِّکُمْ وَ جَهْرِکُمْ مُتَضَیِّفٌ بِکُمْ فِی یَوْمِکُمْ هَذَا وَ هُوَ یَوْمُ الْأَرْبِعَاءِ وَ مُسْتَجِیرٌ بِکُمْ فَأَضِیفُونِی وَ أَجِیرُونِی بِآلِ بَیْتِکُمُ الطَّیِّبِینَ الطَّاهِرِینَ.

بایگانی
پیوندها

میخوای تغییر کنی؟ (16)

چهارشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۶، ۱۲:۵۷ ق.ظ

✅6⃣1⃣کنترل استرس

🔴این تمرین را روزی یک یا دومرتبه انجام دهید تا بدن شما زمان بازیافت داشته باشد و سلامت شما بهبود یابد.

1⃣توجه خود را به پاهایتان معطوف کنید به حسی که در پاهایتان جریان دارد توجه کنید، به گرما و رنگ آن ها و به وزن آنها فکر کنید.
2⃣نفس عمیقی بکشید، بازدم انجام دهید و حسی زیبا، گرم و آرامش بخش را تصور کنید که در پاهایتان جریان دارد.
3⃣دوباره دم و بازدم انجام دهید و تصور کنید که این حس گرم و آرامش بخس از پاهای شما به سمت ساق پا و زانوهای شما در حرکت است. عدد " یک" را در ذهن خود ادا کنید.
4⃣بگذارید این حس گرم و آرامش بخش به ماهیچه ها و استخوان های شما نفوذ کند و همچنان که در بدن شما حرکت می کند به شما آرامش دهد.
5⃣هرزمان که احساس کردید آمادگی دارید، نفس عمیق دیگری بکشید و تصور کنید که این حس گرم و آرامش بخش به سمت کمر و بالا تنه ی شما حرکت می کند. اکنون عدد دو را ادا کنید.
6⃣عمل دم و بازدم را انجام دهید و این حس را به شانه های خود انتقال دهید و بگویید سه...
7⃣بگذارید این آرامش بدن شما را پر کند و از شانه ها به سوی بازوها و دست های شما سرازیر شود.
8⃣با یک دم عمیق، این حس را به سوی سر خود هدایت کنید و عدد چهار را تکرار کنید. سپس اجازه دهید این حس تمام بدن شما را پر کند.
9⃣اکنون عدد پنج را در ذهن خود تکرار کنید و تصور کنید که این حس آرامش بخش دو برابر می شود، درست مثل این که آرامشی تازه از سر شما جریان پیدا کرده است و به حس گرم و آرامش بخشی که قبلا وجود داشت می پیوندد‌
🔟همزمان با جریان آرامش از سر تا پایتان، تصور کنید که تمامی فشارها و تنش ها با آن شسته می شود و از پاهای شما خارج می گردد و فضا برای انرژی جدید، تازه و آرام بخش بیشتر می شود به خودتان چند دقیقه وقت بدهید تا از این حس های زیبا لذت ببرید.
1⃣1⃣کمی مکث کنید و به حس خوو توجه کنید و در صورت تمایل، مراحل بالا را تکرار کنید. هرچه بیشتر این تکنیک را تکرار کنید، اثر بخشی آن بیشتر خواهد شد...

  • ۹۶/۱۲/۱۶
  • narjes srt

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی