چهارشنبه

مشخصات بلاگ

روز چهارشنبه به نام حضرت موسى بن جعفر و حضرت رضا و حضرت جواد و حضرت هادى علیهم السلام است.در زیارت آن بزرگواران بگو:
السَّلامُ عَلَیْکُمْ یَا أَوْلِیَاءَ اللَّهِ السَّلامُ عَلَیْکُمْ یَا حُجَجَ اللَّهِ السَّلامُ عَلَیْکُمْ یَا نُورَ اللَّهِ فِی ظُلُمَاتِ الْأَرْضِ السَّلامُ عَلَیْکُمْ صَلَوَاتُ اللَّهِ عَلَیْکُمْ وَ عَلَى آلِ بَیْتِکُمْ الطَّیِّبِینَ الطَّاهِرِینَ بِأَبِی أَنْتُمْ وَ أُمِّی لَقَدْ عَبَدْتُمُ اللَّهَ مُخْلِصِینَ وَ جَاهَدْتُمْ فِی اللَّهِ حَقَّ جِهَادِهِ حَتَّى أَتَاکُمُ الْیَقِینُ فَلَعَنَ اللَّهُ أَعْدَاءَکُمْ مِنَ الْجِنِّ وَ الْإِنْسِ أَجْمَعِینَ وَ أَنَا أَبْرَأُ إِلَى اللَّهِ وَ إِلَیْکُمْ مِنْهُمْ یَا مَوْلایَ یَا أَبَا إِبْرَاهِیمَ مُوسَى بْنَ جَعْفَرٍ یَا مَوْلایَ یَا أَبَا الْحَسَنِ عَلِیَّ بْنَ مُوسَى یَا مَوْلایَ یَا أَبَا جَعْفَرٍ مُحَمَّدَ بْنَ عَلِیٍّ یَا مَوْلایَ یَا أَبَا الْحَسَنِ عَلِیَّ بْنَ مُحَمَّدٍ أَنَا مَوْلًى لَکُمْ مُؤْمِنٌ بِسِرِّکُمْ وَ جَهْرِکُمْ مُتَضَیِّفٌ بِکُمْ فِی یَوْمِکُمْ هَذَا وَ هُوَ یَوْمُ الْأَرْبِعَاءِ وَ مُسْتَجِیرٌ بِکُمْ فَأَضِیفُونِی وَ أَجِیرُونِی بِآلِ بَیْتِکُمُ الطَّیِّبِینَ الطَّاهِرِینَ.

بایگانی
پیوندها

میخوای تغییر کنی؟ (17)

جمعه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۶، ۱۲:۰۵ ق.ظ

✅7⃣1⃣به حرکت ادامه دهید!

داستانی هست که می گوید در سرزمین باستانی تبت، هرصد سال یک بار تمام راهبه ها دور هم جمع می شدند و به آن ها فرصت داده می شد تا به روشن ضمیری دست یابتد. تنها کاری که آن ها باید می کردند این بود که وارد اتاق " هزار ابلیس" شوند و زنده بیرون بیایند. این اتاق، اتاقی بود با دیوارهای سیاه و تاریک که در آن هزار ابلیس زندکی می کردند و با عبور  شما از آن جا، در قالب لباس مبدل به چیزهایی که شما از آن ها می ترسید، مانند عنکبوت ، مار و لبه ی پرتگاه، جلوی شما ظاهر می شدند. تنها قانون نیز این بود که وقتی شما وارد اتاق می شدید، تنها قانون نیز این بود که وقتی شما وارد اتاق می شدید، هیچ کس نمی توانست وارد شود تا به شما کمک کند و خروج از اتاق از در ورودی نیز غیر ممکن بود. برای اندک افراد شجاعی که جرات داشتند با ترسهای خود روبرو شوند تا پس از آن به خوشحالی، موفقیت و روشن ضمیری دست پیدا کنند، یک پند مهم و اساسی وجود داشت؛
هرچه دیدید، شنیدید ، فکر کردید یا حس کردید مهم نیست، تنها به راه خود ادامه دهید. اگر حرکت کنید در نهایت به جایی که دوست دارید خواهید رسید.

"هرگز تسلیم نشوید. هرگز تسلیم نشوید. هرگز ، هرگز، هرگز، هرگز، در هیچ کاری ، کوچک یا بزرگ، کم یا زیاد، هرگز تسلیم نشوید، مگر به محکومین افتخار و حس خوب، هرگز تسلیم زور نشوید.
هرگز تسلیم قدرت فوق العاده و بارز دشمن نشوید"

#چرچیل

ادامه دارد...

  • ۹۶/۱۲/۱۸
  • narjes srt

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی