چهارشنبه

مشخصات بلاگ

روز چهارشنبه به نام حضرت موسى بن جعفر و حضرت رضا و حضرت جواد و حضرت هادى علیهم السلام است.در زیارت آن بزرگواران بگو:
السَّلامُ عَلَیْکُمْ یَا أَوْلِیَاءَ اللَّهِ السَّلامُ عَلَیْکُمْ یَا حُجَجَ اللَّهِ السَّلامُ عَلَیْکُمْ یَا نُورَ اللَّهِ فِی ظُلُمَاتِ الْأَرْضِ السَّلامُ عَلَیْکُمْ صَلَوَاتُ اللَّهِ عَلَیْکُمْ وَ عَلَى آلِ بَیْتِکُمْ الطَّیِّبِینَ الطَّاهِرِینَ بِأَبِی أَنْتُمْ وَ أُمِّی لَقَدْ عَبَدْتُمُ اللَّهَ مُخْلِصِینَ وَ جَاهَدْتُمْ فِی اللَّهِ حَقَّ جِهَادِهِ حَتَّى أَتَاکُمُ الْیَقِینُ فَلَعَنَ اللَّهُ أَعْدَاءَکُمْ مِنَ الْجِنِّ وَ الْإِنْسِ أَجْمَعِینَ وَ أَنَا أَبْرَأُ إِلَى اللَّهِ وَ إِلَیْکُمْ مِنْهُمْ یَا مَوْلایَ یَا أَبَا إِبْرَاهِیمَ مُوسَى بْنَ جَعْفَرٍ یَا مَوْلایَ یَا أَبَا الْحَسَنِ عَلِیَّ بْنَ مُوسَى یَا مَوْلایَ یَا أَبَا جَعْفَرٍ مُحَمَّدَ بْنَ عَلِیٍّ یَا مَوْلایَ یَا أَبَا الْحَسَنِ عَلِیَّ بْنَ مُحَمَّدٍ أَنَا مَوْلًى لَکُمْ مُؤْمِنٌ بِسِرِّکُمْ وَ جَهْرِکُمْ مُتَضَیِّفٌ بِکُمْ فِی یَوْمِکُمْ هَذَا وَ هُوَ یَوْمُ الْأَرْبِعَاءِ وَ مُسْتَجِیرٌ بِکُمْ فَأَضِیفُونِی وَ أَجِیرُونِی بِآلِ بَیْتِکُمُ الطَّیِّبِینَ الطَّاهِرِینَ.

بایگانی
پیوندها

میخوای تغییر کنی؟ (20)

دوشنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۷، ۱۱:۰۳ ب.ظ

✅9⃣1⃣تمرین موفقیت روزانه

✔️تمرین را با ۳ نفس عمیق شروع کنید. با هردم، تنش ها و استرس های بدن خود را حس کنید و با هر بازدم، آن ها را از بدن خارج کرده و حس آرامش، عشق و صلح را جایگزین کنید!(برای این منطور می توانید تصاویری که برای شما تعریف عشق، صلح و ارامش را میدهد در ذهنتان مرور کنید!)

✔️ویژگی های خود واقعی تان را تصور کنید. خود را تصور کنید که در قالب خود واقعی تان، روز را سپری می کنید. این کار را چندبار انجام دهید. آن قدر که برایتان ساده شود!

✔️اکنون پنج ارزش اصلی خود را مرور کنید. دقایقی را برای حس کردن واقعی هرکدام از این ارزش ها در نظر بگیرید و دوباره ذهنتان را برای سپری کردن روز، هدایت کنید. هربار که این کار را انجام می دهید، خود را برای داشتن روزی خوب اماده می سازید.

✔️از لبخند درونی برای فعال کردن اندروفین استفاده کنید. به تک تک اعضای بدن خود لبخند بزنید و سعی کنید این حس را بهتر، بهتر و بهتر کنید.

✔️آرزوی بزرگ خود را به خاطر آورید. از ذهن خود بخواهید شما را در افکار، حرف ها و اعمالتان هدایت کند تا آرزوی شما به بهترین شکل به واقعیت بپیوندد.

✔️در زندگی تان به خاطر چه چیزی از همه بیشتر سپاسگزاری می کنید؟ دست کم یک دقیقه روی تمام چیزهای خوبی که دارید تمرکز کنید.

✔️با سه نفس عمیق، تمرین را پایان دهید. این بار بگذارید هر دم، شما را با انرزی پرکند و هر بازدم، شما را برای دریافت انرژی بیشتر آماده کند!


ادامه دارد...

  • ۹۷/۰۱/۱۳
  • narjes srt

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی