چهارشنبه

مشخصات بلاگ

روز چهارشنبه به نام حضرت موسى بن جعفر و حضرت رضا و حضرت جواد و حضرت هادى علیهم السلام است.در زیارت آن بزرگواران بگو:
السَّلامُ عَلَیْکُمْ یَا أَوْلِیَاءَ اللَّهِ السَّلامُ عَلَیْکُمْ یَا حُجَجَ اللَّهِ السَّلامُ عَلَیْکُمْ یَا نُورَ اللَّهِ فِی ظُلُمَاتِ الْأَرْضِ السَّلامُ عَلَیْکُمْ صَلَوَاتُ اللَّهِ عَلَیْکُمْ وَ عَلَى آلِ بَیْتِکُمْ الطَّیِّبِینَ الطَّاهِرِینَ بِأَبِی أَنْتُمْ وَ أُمِّی لَقَدْ عَبَدْتُمُ اللَّهَ مُخْلِصِینَ وَ جَاهَدْتُمْ فِی اللَّهِ حَقَّ جِهَادِهِ حَتَّى أَتَاکُمُ الْیَقِینُ فَلَعَنَ اللَّهُ أَعْدَاءَکُمْ مِنَ الْجِنِّ وَ الْإِنْسِ أَجْمَعِینَ وَ أَنَا أَبْرَأُ إِلَى اللَّهِ وَ إِلَیْکُمْ مِنْهُمْ یَا مَوْلایَ یَا أَبَا إِبْرَاهِیمَ مُوسَى بْنَ جَعْفَرٍ یَا مَوْلایَ یَا أَبَا الْحَسَنِ عَلِیَّ بْنَ مُوسَى یَا مَوْلایَ یَا أَبَا جَعْفَرٍ مُحَمَّدَ بْنَ عَلِیٍّ یَا مَوْلایَ یَا أَبَا الْحَسَنِ عَلِیَّ بْنَ مُحَمَّدٍ أَنَا مَوْلًى لَکُمْ مُؤْمِنٌ بِسِرِّکُمْ وَ جَهْرِکُمْ مُتَضَیِّفٌ بِکُمْ فِی یَوْمِکُمْ هَذَا وَ هُوَ یَوْمُ الْأَرْبِعَاءِ وَ مُسْتَجِیرٌ بِکُمْ فَأَضِیفُونِی وَ أَجِیرُونِی بِآلِ بَیْتِکُمُ الطَّیِّبِینَ الطَّاهِرِینَ.

بایگانی
پیوندها

میخوای تغییر کنی؟ (21)

دوشنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۷، ۱۱:۰۵ ب.ظ

✅0⃣2⃣مثبت بودن را زندگی کنیم!

شما برای موفقیت طراحی شده اید و برای رسیدن به عظمت و بزرگی خلق شده اید!درون شما استعداد و توانایی هایی نهفته است که می توانید از آنها در صدسال از عمرتان بهره مند شوید.در حقیقت اگر به مدت کافی و به سختی چیزی را بخواهید و مایل باشید برای دستیابی به آن تلاش کنید، هیچ چیزی وجود ندارد که نتوانید به آن دست یابید.

✔️افراد، موقعیت ها و هیجانات منفی که باعث می شوند در باتلاق هیجانات منفی گیر بیفتید را شناسایی کنید.
✔️بدانید و بپذیرید که شما فرد کاملا خوب همراه با استعداد بالقوه ی زیادی برای برخورداری از زندگی خارق العاده هستید.
✔️از این لحظه تصمیم بگیرید با هر موقعیت ناخوشایند در زندگی تان مقابله کرده، یکباره و برای همیشه خود را از تمام آنها خلاص کنید.
✔️عواملی را که موجب می شوند دچار هیجانات منفی، به ویزه عصبانیت شوید شناسایی نموده، در هر زمینه شروع به تغییر افکار خود نمایید. این جمله را بارها بارها تکرار کنید تا زمانی که تبدیل به بخش لاینفکی از شخصیت شما گردد:"من مسئول هستم."
✔️از انتقاد، محکوم نمودن یا سرزنش هرکسی به هر دلیل خودداری نمایید، در عوض، مسئولیت کامل هرآنچه هستید یا خواهید بود، برعهده بگیرید.
✔️خود را بی قید و شرط بپذیرید و هر روز با تکرار این جمله:"من خودم را دوست دارم!" عزت نفس خود را بالا ببرید.
✔️دقیقا تصمیم بگیرید در زندگی واقعا به دنبال چه هستید و سپس تمام وقت به آن بیندیشید و در مورد آن سخن بگویید. آنقدر مشغول دستیابی به آنچه برایتان مهم است شوید که دیگر وقتی برای فکر کردن به باورهای منفی که ممکن است مانع پیشرفت تان شوند، نداشته باشید.

✔️با خودداری از ایجاد تغییرات در خود به دست باور گناه و تقصیر و خودداری از به کار بردن آن در مورر هر شخص دیگر، خود را از احساس گناه رها کنید.
✔️در هر مشکل، سختی که با آن مواجه می شوید به دنبال نقاط مثبت باشید. همواره راهی برای منفعت بردن خواهید یافت!
✔️در هر مانع یا مشکلی که به آن برخورد می کنید، به دنبال درس ارزشمندی باشید که از آن بیاموزید و به شدت تلاش کنید از هر مشکلی که با آن روبرو می شوید، هر مشکلی که مجبورید با آن سرو کار داشته باشید درسی بیاموزید.

✔️با هر فردی که ملاقات می کنید به گونه ای رفتار کنید که گویی مهمترین فرد در جهان است!

  • ۹۷/۰۱/۱۳
  • narjes srt

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی