چهارشنبه

مشخصات بلاگ

روز چهارشنبه به نام حضرت موسى بن جعفر و حضرت رضا و حضرت جواد و حضرت هادى علیهم السلام است.در زیارت آن بزرگواران بگو:
السَّلامُ عَلَیْکُمْ یَا أَوْلِیَاءَ اللَّهِ السَّلامُ عَلَیْکُمْ یَا حُجَجَ اللَّهِ السَّلامُ عَلَیْکُمْ یَا نُورَ اللَّهِ فِی ظُلُمَاتِ الْأَرْضِ السَّلامُ عَلَیْکُمْ صَلَوَاتُ اللَّهِ عَلَیْکُمْ وَ عَلَى آلِ بَیْتِکُمْ الطَّیِّبِینَ الطَّاهِرِینَ بِأَبِی أَنْتُمْ وَ أُمِّی لَقَدْ عَبَدْتُمُ اللَّهَ مُخْلِصِینَ وَ جَاهَدْتُمْ فِی اللَّهِ حَقَّ جِهَادِهِ حَتَّى أَتَاکُمُ الْیَقِینُ فَلَعَنَ اللَّهُ أَعْدَاءَکُمْ مِنَ الْجِنِّ وَ الْإِنْسِ أَجْمَعِینَ وَ أَنَا أَبْرَأُ إِلَى اللَّهِ وَ إِلَیْکُمْ مِنْهُمْ یَا مَوْلایَ یَا أَبَا إِبْرَاهِیمَ مُوسَى بْنَ جَعْفَرٍ یَا مَوْلایَ یَا أَبَا الْحَسَنِ عَلِیَّ بْنَ مُوسَى یَا مَوْلایَ یَا أَبَا جَعْفَرٍ مُحَمَّدَ بْنَ عَلِیٍّ یَا مَوْلایَ یَا أَبَا الْحَسَنِ عَلِیَّ بْنَ مُحَمَّدٍ أَنَا مَوْلًى لَکُمْ مُؤْمِنٌ بِسِرِّکُمْ وَ جَهْرِکُمْ مُتَضَیِّفٌ بِکُمْ فِی یَوْمِکُمْ هَذَا وَ هُوَ یَوْمُ الْأَرْبِعَاءِ وَ مُسْتَجِیرٌ بِکُمْ فَأَضِیفُونِی وَ أَجِیرُونِی بِآلِ بَیْتِکُمُ الطَّیِّبِینَ الطَّاهِرِینَ.

بایگانی
پیوندها

یا علی گفتیم و عشق آغاز شد...

يكشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۵۹ ب.ظ

سلام

یغذ از کلی کلنجار با خودم و دلم بلاخره از اول فروردین نود و چهار وبلاگم رو عمومی کردم. اون چهارمین وبلاگم بود. و اولین بار بود که میشد مخاطب داشته باشه. البته بابتش هیچ تبلیغی نکرده بودم.

ساختمش اما نمیشد به نمایش بیاد. یعنی یه پیغامی میداد که شبیه ف..ل..ت..ر شدن بود!! در هر حال ادامه میدادم.

از اوایل اردیبهشت بحمدالله کلا بلاگفا پوکید. میگن آه من گرفتتش!! الله اعلم. دلم میسوزه برای اونهایی که سالهاااا خاطره ی ثبت شده دارند اونجا. فعلا که هنوز درست نشده. کاش مطالبشون برگرده  :(

ولی من کوچ کردم. آمدم اینجا. دلم برای اون قالب و موسیقی تنگ میشه اما فعلا که اینجا ادامه میدم. تا خدا چه خواهد.

آرزو میکنم کلی اتفاقات خوب و پیشرفتهای خوب رو اینجا ثبت کنم. خیلی آرزوهای بزرگ براش دارم. الهی که بشه...

یا علی گفتیم و عشق آغاز شد...

یا علی

  • ۹۴/۰۳/۰۳
  • narjes srt

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی