چهارشنبه

مشخصات بلاگ

روز چهارشنبه به نام حضرت موسى بن جعفر و حضرت رضا و حضرت جواد و حضرت هادى علیهم السلام است.در زیارت آن بزرگواران بگو:
السَّلامُ عَلَیْکُمْ یَا أَوْلِیَاءَ اللَّهِ السَّلامُ عَلَیْکُمْ یَا حُجَجَ اللَّهِ السَّلامُ عَلَیْکُمْ یَا نُورَ اللَّهِ فِی ظُلُمَاتِ الْأَرْضِ السَّلامُ عَلَیْکُمْ صَلَوَاتُ اللَّهِ عَلَیْکُمْ وَ عَلَى آلِ بَیْتِکُمْ الطَّیِّبِینَ الطَّاهِرِینَ بِأَبِی أَنْتُمْ وَ أُمِّی لَقَدْ عَبَدْتُمُ اللَّهَ مُخْلِصِینَ وَ جَاهَدْتُمْ فِی اللَّهِ حَقَّ جِهَادِهِ حَتَّى أَتَاکُمُ الْیَقِینُ فَلَعَنَ اللَّهُ أَعْدَاءَکُمْ مِنَ الْجِنِّ وَ الْإِنْسِ أَجْمَعِینَ وَ أَنَا أَبْرَأُ إِلَى اللَّهِ وَ إِلَیْکُمْ مِنْهُمْ یَا مَوْلایَ یَا أَبَا إِبْرَاهِیمَ مُوسَى بْنَ جَعْفَرٍ یَا مَوْلایَ یَا أَبَا الْحَسَنِ عَلِیَّ بْنَ مُوسَى یَا مَوْلایَ یَا أَبَا جَعْفَرٍ مُحَمَّدَ بْنَ عَلِیٍّ یَا مَوْلایَ یَا أَبَا الْحَسَنِ عَلِیَّ بْنَ مُحَمَّدٍ أَنَا مَوْلًى لَکُمْ مُؤْمِنٌ بِسِرِّکُمْ وَ جَهْرِکُمْ مُتَضَیِّفٌ بِکُمْ فِی یَوْمِکُمْ هَذَا وَ هُوَ یَوْمُ الْأَرْبِعَاءِ وَ مُسْتَجِیرٌ بِکُمْ فَأَضِیفُونِی وَ أَجِیرُونِی بِآلِ بَیْتِکُمُ الطَّیِّبِینَ الطَّاهِرِینَ.

بایگانی
پیوندها

افطاری موزون

پنجشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۵۶ ق.ظ

"حال و هوای حرم. شماره ی5 "

سلام

شتبده بودم :"همین که اذان بگن افطاری ت رو میذارن کنار دستت." دلم میخواست ببینم.

اولین غروبی که رفتیم حرم، مثل همه ی ایام دیگه مستقیم رفتم تا صحن انقلاب (سقاخونه اسماعیل طلا). توی مسیر عبور از صحن آزادی متوجه همهمه ی زیاد مردم شدم. شلوغ بود و من از اینهمه شلوغی متعجب بودم. متوجه بسته های روی هم چیده شده شدم. و متوجه تلاش مردم برای نشستن در صف نماز!! همه ی اینها واقعا عجیب بود. با سرعت از بین صف ها رد میشدم و این وسط یهو شنیدم:" لحظه ی شروع ناقاره خونه شروع میکنیم."

رسیدم به جای همیشگی م. یه جایی پیدا کردم و مشغول کارهای خودم شدم. که ناگهان صدای آشنا و دلنواز ناقاره خونه ی امام رضا جان همه ی فضا رو پر کرد. قلبم پر کشید روی گنبد و همونجا نشست... سرم پایین بود و مشغول خوندن دعاها بودم. فقط متوجه شدم بالای سرم خیلی خیلی همهمه ست. و بعد یک بسته به دستم داده شد. حاوی یک بسته شیرعسل+ یک کیک+ یک دانه خرما که بسته بندی شده بود و رویش نوشته شده بود صلوات... و روی کل بسته هم یک برچسب زده بودند که رویش نوشته بود صلوات...

صلوات... الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم


  • ۹۴/۰۵/۰۸
  • narjes srt

نظرات  (۲)

الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم


  • رحیم فلاحتی
  • سلام
    کاش یکی از این زیارت ها قسمت ما می شد!
    نوش جان !
    درود بر خاتم النبی
    پاسخ:
    علیک سلام
    انشاءلله به زودی قسمتتان شود.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی