چهارشنبه

مشخصات بلاگ

روز چهارشنبه به نام حضرت موسى بن جعفر و حضرت رضا و حضرت جواد و حضرت هادى علیهم السلام است.در زیارت آن بزرگواران بگو:
السَّلامُ عَلَیْکُمْ یَا أَوْلِیَاءَ اللَّهِ السَّلامُ عَلَیْکُمْ یَا حُجَجَ اللَّهِ السَّلامُ عَلَیْکُمْ یَا نُورَ اللَّهِ فِی ظُلُمَاتِ الْأَرْضِ السَّلامُ عَلَیْکُمْ صَلَوَاتُ اللَّهِ عَلَیْکُمْ وَ عَلَى آلِ بَیْتِکُمْ الطَّیِّبِینَ الطَّاهِرِینَ بِأَبِی أَنْتُمْ وَ أُمِّی لَقَدْ عَبَدْتُمُ اللَّهَ مُخْلِصِینَ وَ جَاهَدْتُمْ فِی اللَّهِ حَقَّ جِهَادِهِ حَتَّى أَتَاکُمُ الْیَقِینُ فَلَعَنَ اللَّهُ أَعْدَاءَکُمْ مِنَ الْجِنِّ وَ الْإِنْسِ أَجْمَعِینَ وَ أَنَا أَبْرَأُ إِلَى اللَّهِ وَ إِلَیْکُمْ مِنْهُمْ یَا مَوْلایَ یَا أَبَا إِبْرَاهِیمَ مُوسَى بْنَ جَعْفَرٍ یَا مَوْلایَ یَا أَبَا الْحَسَنِ عَلِیَّ بْنَ مُوسَى یَا مَوْلایَ یَا أَبَا جَعْفَرٍ مُحَمَّدَ بْنَ عَلِیٍّ یَا مَوْلایَ یَا أَبَا الْحَسَنِ عَلِیَّ بْنَ مُحَمَّدٍ أَنَا مَوْلًى لَکُمْ مُؤْمِنٌ بِسِرِّکُمْ وَ جَهْرِکُمْ مُتَضَیِّفٌ بِکُمْ فِی یَوْمِکُمْ هَذَا وَ هُوَ یَوْمُ الْأَرْبِعَاءِ وَ مُسْتَجِیرٌ بِکُمْ فَأَضِیفُونِی وَ أَجِیرُونِی بِآلِ بَیْتِکُمُ الطَّیِّبِینَ الطَّاهِرِینَ.

بایگانی
پیوندها

Peur des examens

يكشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۰۱ ب.ظ

سلام

من خیلی از امتحان میترسم. در آماده ترین حالت ممکن هم باشم بخاطر این اضطراب احمقانه رسما گند میزنم به امتحان و نمره ی بی خودی میگیرم. همه راههای انرژی مثبت فرستادن و حرفهای گل و بلبل زدن هم تا بحال هیچ فایده ای نداشته.

گاها این ترس از امتحان مسیر زندگی م رو عوض کرده. و حتی شرایط بسیار خطرناکی رو برام ایجاد کرده که خدا لطف کرده و خطر از سرم گذشته.

حالا اینبار:

Je l'ai testé français l'autre semaine. J'ai peur. Que dois-je faire?

  • ۹۴/۰۵/۱۱
  • narjes srt

نظرات  (۱)

  • رحیم فلاحتی
  • خدای من چه جالب ؟!
    شما پایتخت نشین ها چه امکاناتی دارید. چه خوب که فرانسه می خونید .من خیلی دلم می خواد به زبان روسی مسلط بشم ولی کمی بی استاد و کلاس سخته .
    آرزوی موفقیت دارم!
    پاسخ:
    اولا ، آیا واقعا کلاس فرانسه رفتن امکانی هست که فقط پایتخت نشین ها دارند؟؟ ( من البته اینجوری فکر نمیکنم.) اما اگه اینطوره که اول خدا رو هزاران بار شکر. و بعدش آرزوی تقسیم همه امکانات در سراسر سرزمین عزیزم رو دارم.
    دوما، اتفاقا شهر شما که نزدیکترین فرهنگ رو به روسها(بخاطر حضور آنها و کشتی ها و تجارشان در انزلی) داره.  بنابر این فکر میکنم با یه سرچ ساده بتونید کلاسهای خوبی برای آموزش روسی پیدا کنید. البته تا جایی که من میدونم روسی از سخت ترین زبانهای دنیا ست. و گرامر خیلی پیچیده ای داره.
    سوما، ممنونم از آرزوتون و کاش که اجابت بشه :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی