چهارشنبه

مشخصات بلاگ

روز چهارشنبه به نام حضرت موسى بن جعفر و حضرت رضا و حضرت جواد و حضرت هادى علیهم السلام است.در زیارت آن بزرگواران بگو:
السَّلامُ عَلَیْکُمْ یَا أَوْلِیَاءَ اللَّهِ السَّلامُ عَلَیْکُمْ یَا حُجَجَ اللَّهِ السَّلامُ عَلَیْکُمْ یَا نُورَ اللَّهِ فِی ظُلُمَاتِ الْأَرْضِ السَّلامُ عَلَیْکُمْ صَلَوَاتُ اللَّهِ عَلَیْکُمْ وَ عَلَى آلِ بَیْتِکُمْ الطَّیِّبِینَ الطَّاهِرِینَ بِأَبِی أَنْتُمْ وَ أُمِّی لَقَدْ عَبَدْتُمُ اللَّهَ مُخْلِصِینَ وَ جَاهَدْتُمْ فِی اللَّهِ حَقَّ جِهَادِهِ حَتَّى أَتَاکُمُ الْیَقِینُ فَلَعَنَ اللَّهُ أَعْدَاءَکُمْ مِنَ الْجِنِّ وَ الْإِنْسِ أَجْمَعِینَ وَ أَنَا أَبْرَأُ إِلَى اللَّهِ وَ إِلَیْکُمْ مِنْهُمْ یَا مَوْلایَ یَا أَبَا إِبْرَاهِیمَ مُوسَى بْنَ جَعْفَرٍ یَا مَوْلایَ یَا أَبَا الْحَسَنِ عَلِیَّ بْنَ مُوسَى یَا مَوْلایَ یَا أَبَا جَعْفَرٍ مُحَمَّدَ بْنَ عَلِیٍّ یَا مَوْلایَ یَا أَبَا الْحَسَنِ عَلِیَّ بْنَ مُحَمَّدٍ أَنَا مَوْلًى لَکُمْ مُؤْمِنٌ بِسِرِّکُمْ وَ جَهْرِکُمْ مُتَضَیِّفٌ بِکُمْ فِی یَوْمِکُمْ هَذَا وَ هُوَ یَوْمُ الْأَرْبِعَاءِ وَ مُسْتَجِیرٌ بِکُمْ فَأَضِیفُونِی وَ أَجِیرُونِی بِآلِ بَیْتِکُمُ الطَّیِّبِینَ الطَّاهِرِینَ.

بایگانی
پیوندها

رتبه ی علمی کشور

دوشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۱۳ ب.ظ

سلام

وقتی شروع میکنم به سرچ کردن توی مقاله ها و سایتهای علمی برای اینکه یه مطلب بدرد بخور مورد نیازم رو پیدا کنم، معمولا اونقدر عصبی میشم که نمیتونم ادامه بدم و بلند میشم یه کمی فضام رو عوض میکنم و بر میگردم...

چهار تا مقاله ی عین هم (یعنی واو و ویرگولشون هم با هم تفاوتی نمیکنه فقط جای برخی فعلها  و عنوان مقاله عوض شده) توی یک سال با چهار تا نویسنده ی مشابه توی یکی از معروفترین سایتهای مقاله های علمی داخلی ثبت شده. یعنی خواستم ارجاع بدم نتونستم! دیگه همون یکی شون رو انتخاب کردم!!

بعد از یه کمی کار کردن توی یک موضوع خاص کم کم دستت میاد که کی استاده و کی دانشجو. از بس اسم استاد به جای نویسنده ی مقاله تکرار شده اونم نفر اول. و این رو من میدونم که استادم نمیدونم چندین ده مقاله رو با موضوع پایان نامه من بیرون داد. و اساتید گروهمون هم همینطور فقط شاید منطقه ی مورد مطالعه رو عوض کرده باشند و همه ی زحمتهای پیشنیه نویسی و پیدا کردن منابع و نقشه ها و انتخاب لایه های مورد نیاز برای تهیه ی نقشه و غیره و غیره با من بود. و نتیجه ش به کام دوستان...

من نمیدونم آیا اینها پولی توشه یا نه. اما اگر باشه، آیا این پولها خوردن داره؟؟

و، دلم میسوزه برای اون مردی که آرزوی بالا رفتن رتبه ی علمی کشور را تا 15 سال دیگه به چهارم دنیا داره... (خودت کجای کاری؟)

:(

  • ۹۴/۰۶/۰۲
  • narjes srt

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی