چهارشنبه

مشخصات بلاگ

روز چهارشنبه به نام حضرت موسى بن جعفر و حضرت رضا و حضرت جواد و حضرت هادى علیهم السلام است.در زیارت آن بزرگواران بگو:
السَّلامُ عَلَیْکُمْ یَا أَوْلِیَاءَ اللَّهِ السَّلامُ عَلَیْکُمْ یَا حُجَجَ اللَّهِ السَّلامُ عَلَیْکُمْ یَا نُورَ اللَّهِ فِی ظُلُمَاتِ الْأَرْضِ السَّلامُ عَلَیْکُمْ صَلَوَاتُ اللَّهِ عَلَیْکُمْ وَ عَلَى آلِ بَیْتِکُمْ الطَّیِّبِینَ الطَّاهِرِینَ بِأَبِی أَنْتُمْ وَ أُمِّی لَقَدْ عَبَدْتُمُ اللَّهَ مُخْلِصِینَ وَ جَاهَدْتُمْ فِی اللَّهِ حَقَّ جِهَادِهِ حَتَّى أَتَاکُمُ الْیَقِینُ فَلَعَنَ اللَّهُ أَعْدَاءَکُمْ مِنَ الْجِنِّ وَ الْإِنْسِ أَجْمَعِینَ وَ أَنَا أَبْرَأُ إِلَى اللَّهِ وَ إِلَیْکُمْ مِنْهُمْ یَا مَوْلایَ یَا أَبَا إِبْرَاهِیمَ مُوسَى بْنَ جَعْفَرٍ یَا مَوْلایَ یَا أَبَا الْحَسَنِ عَلِیَّ بْنَ مُوسَى یَا مَوْلایَ یَا أَبَا جَعْفَرٍ مُحَمَّدَ بْنَ عَلِیٍّ یَا مَوْلایَ یَا أَبَا الْحَسَنِ عَلِیَّ بْنَ مُحَمَّدٍ أَنَا مَوْلًى لَکُمْ مُؤْمِنٌ بِسِرِّکُمْ وَ جَهْرِکُمْ مُتَضَیِّفٌ بِکُمْ فِی یَوْمِکُمْ هَذَا وَ هُوَ یَوْمُ الْأَرْبِعَاءِ وَ مُسْتَجِیرٌ بِکُمْ فَأَضِیفُونِی وَ أَجِیرُونِی بِآلِ بَیْتِکُمُ الطَّیِّبِینَ الطَّاهِرِینَ.

بایگانی
پیوندها

Captain Phillips

سه شنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۵، ۰۱:۴۹ ق.ظ

سلام

دیشب فیلم Captain Phillips رو دیدم.
برای من که عاشق عملیات کماندویی و دریانوردی هستم, طبیعتا از این منظر جذاب بود. این رو به علاقه ی زیادم به تام هنکس عزیز اضافه کنید که دیگه چه شود... اما...

اما, همه ی مدت یه صدایی توی سرم مدام تکرار میکرد:" این عملیات رو ما انجام دادیم... چرا آمریکایی ها ساختنش؟ چرا ما نمیسازیم؟ چی سر فیلمسازان ما اومده که ایده های درجه ی یک رو ازمون میدزدند و دیگران فیلم ما رو میسازند؟"

(وقتی امروز برای بار هزار و یکم فیلم "ترمینال" رو دیدم هم باز این غصه توی دلم نشست...)

من دلم بحال جوانهای مملکتم میسوزه. من دلم برای ایده های بکری که فرصت شکوفایی پیدا نمیکنند میسوزه. من دلم خیلی میسوزه.

توی تعطیلات و عیددیدنی ها پای حرف سه جوان فامیل نشستم که سالهاست در جریان تحقیقات گسترده شون برای انجام سه تا کار تولیدی (توی سه زمینه ی کاملا متفاوت) بودم و امسال خبردار شدم به دلیل حمایت نشدن و ضرر بسیار زیادی که در پی خواهد داشت و پشتوانه ی محکمی که برای جبران خسارتهای احتمالی شون ندارند, هر سه اون ایده های فوق العاده رو رها کردند. و دارند فکر میکنند که با سرمایه ای که دارند مثل بقیه وارد کننده بشن... :(((

وای. قلبم پر از درده... دلم برات میسوزه ای مرد... ای مرد بزرگ تنها...


Captain Phillips
Captain Phillips
  • ۹۵/۰۱/۱۷
  • narjes srt

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی