چهارشنبه

مشخصات بلاگ

روز چهارشنبه به نام حضرت موسى بن جعفر و حضرت رضا و حضرت جواد و حضرت هادى علیهم السلام است.در زیارت آن بزرگواران بگو:
السَّلامُ عَلَیْکُمْ یَا أَوْلِیَاءَ اللَّهِ السَّلامُ عَلَیْکُمْ یَا حُجَجَ اللَّهِ السَّلامُ عَلَیْکُمْ یَا نُورَ اللَّهِ فِی ظُلُمَاتِ الْأَرْضِ السَّلامُ عَلَیْکُمْ صَلَوَاتُ اللَّهِ عَلَیْکُمْ وَ عَلَى آلِ بَیْتِکُمْ الطَّیِّبِینَ الطَّاهِرِینَ بِأَبِی أَنْتُمْ وَ أُمِّی لَقَدْ عَبَدْتُمُ اللَّهَ مُخْلِصِینَ وَ جَاهَدْتُمْ فِی اللَّهِ حَقَّ جِهَادِهِ حَتَّى أَتَاکُمُ الْیَقِینُ فَلَعَنَ اللَّهُ أَعْدَاءَکُمْ مِنَ الْجِنِّ وَ الْإِنْسِ أَجْمَعِینَ وَ أَنَا أَبْرَأُ إِلَى اللَّهِ وَ إِلَیْکُمْ مِنْهُمْ یَا مَوْلایَ یَا أَبَا إِبْرَاهِیمَ مُوسَى بْنَ جَعْفَرٍ یَا مَوْلایَ یَا أَبَا الْحَسَنِ عَلِیَّ بْنَ مُوسَى یَا مَوْلایَ یَا أَبَا جَعْفَرٍ مُحَمَّدَ بْنَ عَلِیٍّ یَا مَوْلایَ یَا أَبَا الْحَسَنِ عَلِیَّ بْنَ مُحَمَّدٍ أَنَا مَوْلًى لَکُمْ مُؤْمِنٌ بِسِرِّکُمْ وَ جَهْرِکُمْ مُتَضَیِّفٌ بِکُمْ فِی یَوْمِکُمْ هَذَا وَ هُوَ یَوْمُ الْأَرْبِعَاءِ وَ مُسْتَجِیرٌ بِکُمْ فَأَضِیفُونِی وَ أَجِیرُونِی بِآلِ بَیْتِکُمُ الطَّیِّبِینَ الطَّاهِرِینَ.

بایگانی
پیوندها

کَرم نما و فرود آ که خانه خانه توست

دوشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۵، ۰۷:۰۹ ق.ظ

رواق منظر چشم من آشیانه توست

کرم نما و فرود آ که خانه خانه توست

به لطف خال و خط از عارفان ربودی دل

لطیفه‌های عجب زیر دام و دانه توست

دلت به وصل گل ای بلبل صبا خوش باد

که در چمن همه گلبانگ عاشقانه توست

علاج ضعف دل ما به لب حوالت کن

که این مفرح یاقوت در خزانه توست

به تن مقصرم از دولت ملازمتت

ولی خلاصه جان خاک آستانه توست

من آن نیم که دهم نقد دل به هر شوخی

در خزانه به مهر تو و نشانه توست

تو خود چه لعبتی ای شهسوار شیرین کار

که توسنی چو فلک رام تازیانه توست

چه جای من که بلغزد سپهر شعبده باز

از این حیل که در انبانه بهانه توست

سرود مجلست اکنون فلک به رقص آرد

که شعر حافظ شیرین سخن ترانه توست


7 صبح/ 3 آبان 95


پی نوشت:

365 روز بعد از "چسبیده به بالای صفحه اول"، برداشته شد...

  • ۹۵/۰۸/۰۳
  • narjes srt

نظرات  (۳)

  • رحیم فلاحتی
  • بد حالیه غول چراغ بد حالی :))
    پاسخ:
    خدا الهی به حق صاحب این ایام همه بدحالی ها رو به خوش حالی تبدیل کنه...
    غصه خوردم از این کامنت...
  • رحیم فلاحتی
  • این بیت رو خیلی دوست دارم :
    تو خود چه لعبتی ای شهسوار شیرین کار 
    که توسنی چو فلک رام تازیانه ی توست 

    درود و حالتان خوش!
    پاسخ:
    الهی شکر
  • رحیم فلاحتی
  • سلام غول عزیز !
    نه ! خدا رو شکر خوبم. به امید خدا دارم کارم رو عوض می کنم و یک کارگاه تولیدی کوچک دکوراسیون چوبی راه اندازی می کنم . همین هم باعث شده ...  غول جان محتاج دعام. خیلی امیدوارم :-) 
    ممنونم که به فکر هستید خواهر خوبم ! امیدوارم حالتان خوب باشد !
    پاسخ:
    علیک سلام
    خوشحال شدم از خبرهای جدید. خوشحالم که خبرهای خوبی هست.
    براتون بهترین ها رو آرزو میکنم. و مطمئن هستم که خدا کمکتون میکنه و انشالله کار جدید میگیره.
    گرچه که من تخصص خوندن حرفهای پشت سه تا نقطه رو دارم. و اون سه تا نقطه ی بالا....
    منم خوبم. الهی شکر.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی