چهارشنبه

مشخصات بلاگ

روز چهارشنبه به نام حضرت موسى بن جعفر و حضرت رضا و حضرت جواد و حضرت هادى علیهم السلام است.در زیارت آن بزرگواران بگو:
السَّلامُ عَلَیْکُمْ یَا أَوْلِیَاءَ اللَّهِ السَّلامُ عَلَیْکُمْ یَا حُجَجَ اللَّهِ السَّلامُ عَلَیْکُمْ یَا نُورَ اللَّهِ فِی ظُلُمَاتِ الْأَرْضِ السَّلامُ عَلَیْکُمْ صَلَوَاتُ اللَّهِ عَلَیْکُمْ وَ عَلَى آلِ بَیْتِکُمْ الطَّیِّبِینَ الطَّاهِرِینَ بِأَبِی أَنْتُمْ وَ أُمِّی لَقَدْ عَبَدْتُمُ اللَّهَ مُخْلِصِینَ وَ جَاهَدْتُمْ فِی اللَّهِ حَقَّ جِهَادِهِ حَتَّى أَتَاکُمُ الْیَقِینُ فَلَعَنَ اللَّهُ أَعْدَاءَکُمْ مِنَ الْجِنِّ وَ الْإِنْسِ أَجْمَعِینَ وَ أَنَا أَبْرَأُ إِلَى اللَّهِ وَ إِلَیْکُمْ مِنْهُمْ یَا مَوْلایَ یَا أَبَا إِبْرَاهِیمَ مُوسَى بْنَ جَعْفَرٍ یَا مَوْلایَ یَا أَبَا الْحَسَنِ عَلِیَّ بْنَ مُوسَى یَا مَوْلایَ یَا أَبَا جَعْفَرٍ مُحَمَّدَ بْنَ عَلِیٍّ یَا مَوْلایَ یَا أَبَا الْحَسَنِ عَلِیَّ بْنَ مُحَمَّدٍ أَنَا مَوْلًى لَکُمْ مُؤْمِنٌ بِسِرِّکُمْ وَ جَهْرِکُمْ مُتَضَیِّفٌ بِکُمْ فِی یَوْمِکُمْ هَذَا وَ هُوَ یَوْمُ الْأَرْبِعَاءِ وَ مُسْتَجِیرٌ بِکُمْ فَأَضِیفُونِی وَ أَجِیرُونِی بِآلِ بَیْتِکُمُ الطَّیِّبِینَ الطَّاهِرِینَ.

بایگانی
پیوندها

یاس

چهارشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۶، ۰۱:۰۴ ق.ظ


سلام

تولدت مبارک عشق کوچولوی من.

خاله جونم، امروز بدنیا اومدی و زندگی من یه رنگ و بوی دیگه ای گرفت.

دخترک زیبا و ناز من، یاس من، تک تک روزهای عمر یکساله ت رو با همه ی وجودم درک کرده و لذت برده ام. ماههای اول که اصلا توی بغل من گِرم به گِرم وزن گرفتی و همیشه بوی تو رو میدادم... و بعدش که بیشتر چیزهایی که الان توشون حرفه ای هستی، خودم بهت یاد داده ام...

یاس ِ جانم، خاله، تو الان تنها دلیل زنده بودن و زندگی کردنم هستی. برای اینکه لحظه لحظه بزرگ شدنت رو ببینم. تو محرم اسرارم هستی. هر اتفاقی از خوب و بد برام افتاده اول به تو گفته ام. و همیشه دعای تو رو مستجاب ترین دعا میدونم. بغلهای امن و نگاههای نافذ و آرامش عمیقت، منو به زندگی امیدوار میکنه.

خدا تو رو برای هممون حفظ کنه.

دوستت دارم یاس. دوستت دارم خاله...

  • ۹۶/۰۱/۳۰
  • narjes srt

نظرات  (۲)

  • قالب بلاگ رضا
  • تولدش مبارک
    خدا حفظش کنه!
    پاسخ:
    متشکرم.
    مبارک باشه تولد فرزند دختر تون

    دختر خیلی با برکت هست؛ ان شاءالله عاقبت به خیر بشن و فرایند عاقبت به خیری والدینش رو هم تسهیل کنه.

    دوست عزیز و مومنی دارم که چند ماهی است دخترش متولد شده؛ می گفت امیدم (منظورش امید به فلاح و رستگاری بود) به همین عزیز است!
    پاسخ:
    ممنون و ان شاء الله.
    + یاس سادات خواهر زاده ی من هستند.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی