چهارشنبه

مشخصات بلاگ

روز چهارشنبه به نام حضرت موسى بن جعفر و حضرت رضا و حضرت جواد و حضرت هادى علیهم السلام است.در زیارت آن بزرگواران بگو:
السَّلامُ عَلَیْکُمْ یَا أَوْلِیَاءَ اللَّهِ السَّلامُ عَلَیْکُمْ یَا حُجَجَ اللَّهِ السَّلامُ عَلَیْکُمْ یَا نُورَ اللَّهِ فِی ظُلُمَاتِ الْأَرْضِ السَّلامُ عَلَیْکُمْ صَلَوَاتُ اللَّهِ عَلَیْکُمْ وَ عَلَى آلِ بَیْتِکُمْ الطَّیِّبِینَ الطَّاهِرِینَ بِأَبِی أَنْتُمْ وَ أُمِّی لَقَدْ عَبَدْتُمُ اللَّهَ مُخْلِصِینَ وَ جَاهَدْتُمْ فِی اللَّهِ حَقَّ جِهَادِهِ حَتَّى أَتَاکُمُ الْیَقِینُ فَلَعَنَ اللَّهُ أَعْدَاءَکُمْ مِنَ الْجِنِّ وَ الْإِنْسِ أَجْمَعِینَ وَ أَنَا أَبْرَأُ إِلَى اللَّهِ وَ إِلَیْکُمْ مِنْهُمْ یَا مَوْلایَ یَا أَبَا إِبْرَاهِیمَ مُوسَى بْنَ جَعْفَرٍ یَا مَوْلایَ یَا أَبَا الْحَسَنِ عَلِیَّ بْنَ مُوسَى یَا مَوْلایَ یَا أَبَا جَعْفَرٍ مُحَمَّدَ بْنَ عَلِیٍّ یَا مَوْلایَ یَا أَبَا الْحَسَنِ عَلِیَّ بْنَ مُحَمَّدٍ أَنَا مَوْلًى لَکُمْ مُؤْمِنٌ بِسِرِّکُمْ وَ جَهْرِکُمْ مُتَضَیِّفٌ بِکُمْ فِی یَوْمِکُمْ هَذَا وَ هُوَ یَوْمُ الْأَرْبِعَاءِ وَ مُسْتَجِیرٌ بِکُمْ فَأَضِیفُونِی وَ أَجِیرُونِی بِآلِ بَیْتِکُمُ الطَّیِّبِینَ الطَّاهِرِینَ.

بایگانی
پیوندها

کادوی تولد

دوشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۶، ۰۶:۲۲ ق.ظ
سلام
نمیدونم آیا این طبیعیه که توی این سن! در صبح روز تولدم تا این حد خوشحال باشم از "متولد شدن" یا نه!
حالم خوبه . و از این بابت خیلی خیلی خدا رو شکر میکنم.
امروز حس میکنم ملکه ی عالم هستم! مثل یک ستاره، با یه انفجار خیره کننده، به دنیا آمده ام. و امروز روز، روزِ منه. و من هرچی بگم باید بشه و هرچی بخوام باید فراهم بشه!
مدت زیادیه که عادت دارم که توی روز تولدم از خدا کادوی تولد بخوام...
صبح بعد از نماز، همونطور که روی سجاده نشسته بودم و داشتم به اینکه کادو چی میخوام، دچار چنان حال خوبی شدم که اشکهام جاری شد...
فکر کردم، خب اصولا ما نمیگیم که کادو چی میخواییم. هرکی به میزان شناختش از ما، حد نسبت ش ، و میزان تمکّن مالی ش ، و شرایط عمومی ش (مثل اینکه بتونه خودش خرید کنه یا نه، بتونه جای دور بره یا نه، بتونه چیزهای سنگین بخره یا نه ، اصلا خوش سلیقه باشه یا نه و....) برای آدم کادو میاره و معمولا یه جورایی یورپرایزت میکنه با کادو ش... یه چیز دیگه هم که مهمه اینه که: کادو دادن به تأخیر نیفته. شب تولد یا روز تولد داده بشه و وعده ی آینده داده نشه!
خب... حالا کسی که من ازش کادو میخوام اسمش " خدا" ست....
حالا یکی بیاد جواب شرایط بالا رو درباره ی "خدا" بده.
هیچی دیگه...
سکوت و اشک.......

خدایا، دوستت دارم...



  • ۹۶/۰۳/۲۹
  • narjes srt

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی