چهارشنبه

مشخصات بلاگ

روز چهارشنبه به نام حضرت موسى بن جعفر و حضرت رضا و حضرت جواد و حضرت هادى علیهم السلام است.در زیارت آن بزرگواران بگو:
السَّلامُ عَلَیْکُمْ یَا أَوْلِیَاءَ اللَّهِ السَّلامُ عَلَیْکُمْ یَا حُجَجَ اللَّهِ السَّلامُ عَلَیْکُمْ یَا نُورَ اللَّهِ فِی ظُلُمَاتِ الْأَرْضِ السَّلامُ عَلَیْکُمْ صَلَوَاتُ اللَّهِ عَلَیْکُمْ وَ عَلَى آلِ بَیْتِکُمْ الطَّیِّبِینَ الطَّاهِرِینَ بِأَبِی أَنْتُمْ وَ أُمِّی لَقَدْ عَبَدْتُمُ اللَّهَ مُخْلِصِینَ وَ جَاهَدْتُمْ فِی اللَّهِ حَقَّ جِهَادِهِ حَتَّى أَتَاکُمُ الْیَقِینُ فَلَعَنَ اللَّهُ أَعْدَاءَکُمْ مِنَ الْجِنِّ وَ الْإِنْسِ أَجْمَعِینَ وَ أَنَا أَبْرَأُ إِلَى اللَّهِ وَ إِلَیْکُمْ مِنْهُمْ یَا مَوْلایَ یَا أَبَا إِبْرَاهِیمَ مُوسَى بْنَ جَعْفَرٍ یَا مَوْلایَ یَا أَبَا الْحَسَنِ عَلِیَّ بْنَ مُوسَى یَا مَوْلایَ یَا أَبَا جَعْفَرٍ مُحَمَّدَ بْنَ عَلِیٍّ یَا مَوْلایَ یَا أَبَا الْحَسَنِ عَلِیَّ بْنَ مُحَمَّدٍ أَنَا مَوْلًى لَکُمْ مُؤْمِنٌ بِسِرِّکُمْ وَ جَهْرِکُمْ مُتَضَیِّفٌ بِکُمْ فِی یَوْمِکُمْ هَذَا وَ هُوَ یَوْمُ الْأَرْبِعَاءِ وَ مُسْتَجِیرٌ بِکُمْ فَأَضِیفُونِی وَ أَجِیرُونِی بِآلِ بَیْتِکُمُ الطَّیِّبِینَ الطَّاهِرِینَ.

بایگانی
پیوندها

کابوس!

سه شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۶، ۰۳:۵۱ ب.ظ

سلام

با اینکه سه ماه هست که درگیر ماجرا قراردادِ مدرسه هستم، اما...

انگار با نوشتنش دیشب، اینجا... به غول ش اجازه دادم که خودش رو بروز بده!

یادم نمیاد که آخرین بار چه اتفاق بیرونی ای باعث شده بود که کابوس شبانه ببینم. اما دیشب با صدای جیغ و گریه خودم از خواب پریدم!!!!!!!

*** در جوابِ اصلا قراردادم رو بدید برم، لیلا گفت:" قراردادت که امضا شده بود!"  و من، فریاد میزدم که:" من که امضاش نکرده بودم!!!!  دروغگوهااا دروغگوهاااا ... یعنی چی این حرفی که تو میزنی؟؟؟؟   و بعدش توی همه ی کمدها و کشوهای دفترِ مدیر رو میگشتم بدنبال قرادادی که نمیدونم کی امضاش کرده بود!***** و توی همین حال جیغ و گریه ی عجز از خواب پریدم!  و سحر بود...


وااااا به حق خوابهای ندیده و نشنیده!!!

تا مدتها داشتم به این فکر میکردم که یعنی این مسأله تا این حد داره روح من رو آزار میده و من دارم فقط سرکوبش میکنم؟؟؟؟؟

بعد از نماز صبح، قرآن باز کردم...

این آیه آمد...

بسم الله الرحمن الرحیم

مَن جَاءَ بِالْحَسَنَةِ فَلَهُ خَیرٌْ مِّنهَْا وَ هُم مِّن فَزَعٍ یَوْمَئذٍ ءَامِنُونَ  کسانى که کار نیکى انجام دهند پاداشى بهتر از آن خواهند داشت و آنان از وحشت آن روز در امانند!

وَ مَن جَاءَ بِالسَّیِّئَةِ فَکُبَّتْ وُجُوهُهُمْ فىِ النَّارِ هَلْ تجُْزَوْنَ إِلَّا مَا کُنتُمْ تَعْمَلُونَ  -  و آنها که اعمال بدى انجام دهند، به صورت در آتش افکنده مى‏شوند آیا جزایى جز آنچه عمل مى‏کردید خواهید داشت؟

آیات 89 و 90 سوره نمل


یه لبخند زدم و آرام خوابیدم... مسیری که میرم درسته :)


پی نوشت:

دوستانی که خصوصی نظر میذارید، خب چطوری جوابتون رو بدم؟

  • ۹۶/۰۹/۱۴
  • narjes srt

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی